czwartek, 10 listopada 2016

Koktajl z jarmużem i truskawkami

Kiedyś natrafiłam w internecie na koktajle łączące w sobie owoce oraz zielone części warzyw. Początkowo pomysł wydał mi się trochę dziwny; ale w sumie, czemu by nie spróbować?
Jak się okazało, takie połączenie to jest genialna sprawa ;) Koktajl o owocowym smaku, z całym bogactwem witamin i mikroelementów zawartych w liściach. Zieleniny prawie nie czuć w smaku, no chyba że da się jej więcej niż owoców; zresztą, takie bardziej "zielone" koktajle też ostatnio przyrządzam i wychodzą całkiem ciekawe w smaku, zwłaszcza jak nie mam ochoty na słodkie. Jedyne, co mi się w takich mixach nie podoba, to ich kolor ;)

Składniki na ok. 2 szklanki koktajlu:

* banan - 1 dość duży
* truskawki - 10-12 sztuk (ja użyłam mrożonych)
* jarmuż - ok. 2 duże lub 3 mniejsze liście
* woda

Przygotowanie:

Obranego banana kroimy w kostkę, truskawki na ćwiartki, jarmuż rwiemy na małe kawałki. Umieszczamy wszystko w pojemniku, dopełniamy wodą i miksujemy blenderem na możliwie gładką masę. Koktajl wypijamy od razu po przygotowaniu; jak postoi dłużej, zacznie w naturalny sposób się rozwarstwiać.

brak zdjęcia

brak zdjęcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz