piątek, 24 marca 2017

Koktajl z owocami leśnymi i pietruszką

Już w dzieciństwie wkurzało mnie "to zielone" pływające w zupie i przy konsumpcji zawsze kombinowałam, jak to ominąć ;) Do dziś zresztą nie darzę natki pietruszki jakąś szczególną sympatią, no chyba że suszona jako przyprawa do sałatek. Moje podejście nieco się zmieniło, jak spróbowałam świeżej natki w połączeniu z owocami. Wmiksowana do koktajlu daje ciekawy, orzeźwiający posmak i zdecydowanie podnosi jego walory zdrowotne.
Moja mieszanka "owoców leśnych" miała w składzie wiśnie, truskawki, maliny, czarną porzeczkę i chyba jagody. Ogólnie bardzo polecam mrożone owoce- w przeciwieństwie do różnych przetworów nie są napakowane żadną chemią i konserwantami, a w każdej chwili można wyjąć porcję z zamrażalnika i użyć do koktajlu lub jako wsad do jogurtu/owsianki :)

Składniki na 1 porcję:

* banan - 1 średnia sztuka
* owoce leśne mrożone - 1 garść
* natka pietruszki - 4-5 pędów

Przygotowanie:

Banana kroimy w plasterki, truskawki i wiśnie na połówki lub ćwiartki, pozostałych owoców nie trzeba rozdrabniać. Pietruszkę dokładnie myjemy i kroimy na mniejsze kawałki w poprzek włókien (ważne zwłaszcza w przypadku tańszych blenderów). Wszystkie składniki umieszczamy w pojemniku blendera, dopełniamy wodą i miksujemy na jednolity koktajl.

brak zdjęcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz